Το γνωρίζατε ότι τα φρούτα , είναι κι αυτά καλές πηγές πρωτεϊνών; Βεβαίως και είναι, απλά έχουν μικρότερη περιεκτικότητα, σε σχέση με τους ξηρούς καρπούς, τα φασόλια, τα λαχανικά και τις υπόλοιπες φυτικές πηγές πρωτεϊνών.

10 froyta me tis perissoteres prwteines 300x200 10 φρούτα με τις περισσότερες πρωτεϊνες

Επίσης , γνωρίζατε πόση ποσότητα πρωτεϊνών  χρειάζονται οι περισσότεροι άνθρωποι σε καθημερινή βάση; Η απάντηση είναι περίπου 50 γραμμάρια. Ειδικότερα, ένα φλιτζάνι με φρούτα, είναι πιθανό να περιέχει 1-10% της μέσης συνιστώμενης  ημερήσιας ποσότητας, επομένως είναι καλό να υπάρχει ικανοποιητική  κατανάλωση φρούτων κάθε μέρα στη διατροφή μας.

Πιο κάτω σας έχουμε τα 10 φρούτα που περιέχουν τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και μάλιστα και την περιεκτικότητά τους ανά φλιτζάνι:

Αβοκάντο: Ανά φλιτζάνι το αβοκάντο, περιέχει 322 θερμίδες και 8% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας πρωτεϊνών!

Ακτινίδιο: Ένα φλιτζάνι με ακτινίδιο, περιέχει 4% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας πρωτεϊνών και μόλις 110 θερμίδες.

Πορτοκάλια: Με ένα φλιτζάνι πορτοκάλια λαμβάνουμε 3% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας πρωτεϊνών, αλλά και 85 θερμίδες περίπου.

Μπανάνες: Ένα φλιτζάνι μπανάνας περιέχει 3% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε πρωτεϊνες και 105 θερμίδες.

Ροδάκινο: Ένα φλιτζάνι  ροδάκινο μας χαρίζει μόνο 60 θερμίδες αλλά και 4% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας πρωτεϊνών.

Βερίκοκα: Ένα φλιτζάνι με βερίκοκα μας προσφέρει 74 θερμίδες και 4% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας που είναι απαραίτητη για την καλή υγεία του οργανισμού μας.

Γουάβα:  Ανά φλιτζάνι γουάβα, ο οργανισμός μας λαμβάνει το 8% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας πρωτεϊνών που χρειάζεται και μόνο  112 θερμίδες.

Πεπόνι: Το πεπόνι, ανά ένα φλιτζάνι μας προσδίδει 60 θερμίδες, αλλά και 3% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας των απαραίτητων  πρωτεϊνών που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Βατόμουρα: Ένα φλιτζάνι με βατόμουρα, περιλαμβάνει το 4% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας πρωτεϊνών  που χρειαζόμαστε και έχει μόνο 62 θερμίδες.

Σμέουρα: Ένα φλιτζάνι σμέουρα, μας δίνει 64 θερμίδες αλλά και το 3% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας πρωτεϊνών που χρειαζόμαστε.



Show Buttons
Hide Buttons