Η κατανάλωση αγαπημένων ροφημάτων και φαγητών, μας προκαλεί αίσθηση απόλαυσης και χαράς, καθώς εκκκρίνονται οι ενδορφίνες στον εγκέφαλό μας. Συνήθως, οι τροφές αυτές είναι παχυντικές γιατί είτε είναι πλούσιες σε αλάτι ή ζάχαρη, είτε είναι τηγανιτές τροφές και γενικότερα κατατάσσονται στην κατηγορία του πρόχειρου φαγητού. Υπάρχουν όμως και αγαπημένες  τροφές και αντίστοιχα ροφήματα που είναι πιο υγιεινές και μάλιστα βοηθούν στην απώλεια βάρους. Το γνωρίζατε;  Ας δούμε λοιπόν παρακάτω:

5 agapimena fagita pou kaine to lipos 300x200 5 αγαπημένα φαγητά που καίνε λίπος

Ζεστή σοκολάτα

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Κορνέλ,  βρέθηκε ότι  η συγκέντρωση αντιοξειδωτικών που υπάρχουν  στη ζεστή σοκολάτα, είναι 5 φορές περισσότερη  από τη συγκέντρωση  που ανιχνεύεται  στο μαύρο τσάι. Κι αυτό, επειδή το κακάο είναι πλούσιο  με αντιοξειδωτικά που ελαττώνουν  τα επίπεδα της κορτιζόλης(την ορμόνη του άγχους). Κι επιπρόσθετα, ο συνδυασμός των υδατανθράκων και της πρωτεΐνης που παίρνουμε  από τη σοκολάτα, συμβάλλει σημαντικά στη μυϊκή αποκατάσταση έπειτα από μια υψηλής έντασης άσκηση, άρα αν γυμνάζεστε, να ένα μεταπροπονητικό τρικ!

Πατάτες στο φούρνο με σκόρδο

Το σκόρδο, καταρχάς, καταπολεμά τις φλεγμονές και οι πατάτες, από την άλλη, είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά. Άρα, είναι ένα γρήγορο και νόστιμο υγιεινό φαγητό που καταπολεμά άμεσα την πείνα μας!

 Κολοκυθόπιτα

Ένα φλιτζάνι από αυτό το γλυκό πειρασμό έχει 3 γραμμάρια φυτικές ίνες  και μόνο(!) 46 θερμίδες, ενώ αποτελεί πλούσια πηγή Β καροτίνης, κάτι που σημαίνει ότι καταπολεμά τις φλεγμονές στο σώμα μας που συνδέονται με την αποθήκευση του λίπους. Μήπως είδατε την κολοκυθόπιτα με άλλο μάτι τώρα;

Πουρές γλυκοπατάτας

Η γλυκοπατάτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κάτι που μας κρατά χορτάτους για ώρα, αφού επιβραδύνεται η πέψη στον οργανισμό μας. Ακόμη, με την κατανάλωση της  τροφής αυτής, εμποδίζεται η αποθήκευση των σακχάρων  στην κοιλιά μας.

 Τσίλι

Το τσίλι περιέχει την καψαϊκίνη (που υπάρχει και στο πιπέρι καγιέν), η οποία είναι γνωστή για τα εκπληκτικά αποτελέσματα της  στην καύση λίπους. Είναι πολύ βασικό να γνωρίζετε, ότι με την κατανάλωση μπαχαρικών, επιταχύνονται οι καθημερινές θερμιδικές καύσεις που εκτελεί  οργανισμός σας. Άλλωστε το τσίλι , είναι ένας συνδυασμός από πρωτεϊνες μοσχαριού, φασόλια και φυτικές ίνες προερχόμενες από τη ντομάτα , ο οποίος καταστέλλει και προλαμβάνει την υπερφαγία.