Το καλοκαίρι ήρθε και πέρα από αυξημένη διάθεση και όρεξη να κάνουμε πολλά  πράγματα λόγω του γεγονότος ότι η μέρα είναι ατελείωτη,  έφερε μαζί του και υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες κάποιες μέρες είναι αδύνατον να τις αντέξουμε αλλά και  να τις ανεχτούμε. Είναι εκείνες οι δύσκολες  μέρες που νιώθουμε ότι θα λιώσουμε από τη ζέστη, και η δυσφορία που έχουμε, μας κάνει να μην θέλουμε ούτε καν να φάμε, παρόλο που μπορεί να πεινάμε πολύ, γιατί ως γνωστόν, το φαγητό ανεβάζει ακόμη περισσότερο τη θερμοκρασία του σώματός μας.!

5 trofes pou tha sas drosisoyn kai tha sas anudatwsoynh tis zestes meres tou kalokairioy 300x200 5 τροφές που θα σας δροσίσουν αλλά και θα σας ενυδατώσουν  τις ζεστές  μέρες του καλοκαιριού

Όμως, η μη κατανάλωση τροφής δεν είναι λύση, καθώς πρέπει να χορηγήσουμε στον οργανισμό μας ενέργεια για να ανταπεξέλθει στις δραστηριότητές του, άρα τι μπορούμε να κάνουμε; Μπορούμε εναλλακτικά, να διαλέξουμε να καταναλώσουμε τροφές που θα μας δώσουν θρεπτικά συστατικά και ενέργεια για τις διάφορες δραστηριότητες μας αλλά και να μας δροσίσουν ώστε να αποφύγουμε οποιαδήποτε πιθανή αφυδάτωση.

Πιο κάτω σας έχουμε 5 δροσιστικές  καλοκαιρινές τροφές που και θα σας δροσίσουν και θα σας ενυδατώσουν αλλά και θα σας χορηγήσουν με ποιοτική ενέργεια. Δείτε λοιπόν  και γράψτε τις στη λίστα των αγορών σας:

  1. Αγγούρι: Το αγγούρι έχει 95% περιεκτικότητα σε νερό, άρα τι καλύτερο για να ενυδατωθείτε επαρκώς; Μαζί με το καρπούζι, αποτελούν τις πιο in τροφές του καλοκαιριού, μόνο που το αγγούρι έχει και ελάχιστες θερμίδες! Τι ακόμα το σκέφτεστε;
  2. Ντομάτα: Η ντομάτα αποτελεί ιδανικό συστατικό μιας καλοκαιρινής και δροσιστικής σαλάτας και όχι μόνο! Περιέχει σε μεγάλη ποσότητα λυκοπένιο, το οποίο είναι ένα αντιοξειδωτικό στοιχείο που προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από τον καρκίνο και είναι έξτρα ενυδατική τροφή!
  3. Καρπούζι: Το καρπούζι είναι ο βασιλιάς των καλοκαιρινών φρούτων! Δε νοείται καλοκαίρι χωρίς καρπούζι! Είναι πλούσιο σε κάλιο, το οποίο μεταξύ άλλων μας προστατεύει από κράμπες που προκαλούνται λόγω αφυδάτωσης, αλλά παράλληλα αποτελείται από 92% σε νερό, πράγμα που μας ενυδατώνει επίσης σε πολύ μεγάλο βαθμό!
  4. Φράουλα: Μπορεί να μην είναι τόσο γνωστό, όμως η φράουλα περιέχει το 5% της ημερήσιας πρόσληψης του οργανισμού μας σε κάλιο και έχει περισσότερη από 90% περιεκτικότητα νερό. Επομένως, είναι ένας ακόμη σύμμαχός μας για να επιτύχουμε την ενυδάτωσή μας!

5. Ανανάς: Ο ανανάς, τέλος, είναι επίσης ένα εξωτικό και πολύ καλοκαιρινό φρούτο, το οποίο μας τονώνει αλλά και μας ενυδατώνει. Είναι γεμάτος βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, έχε απίστευτη γεύση αλλά και μεγάλη  περιεκτικότητα σε νερό.




Show Buttons
Hide Buttons