Όλοι μας τις ημέρες του Πάσχα τρώμε λιγάκι παραπάνω και ξεφεύγουμε από το  συνηθισμένο διατροφικό μας πρόγραμμα. Αν έχετε αρχίσει από τώρα να προβληματίζεστε για τα λίγα παραπάνω κιλά, θα σας συμβουλεύσουμε απλά να ηρεμήσετε, να πάρετε μια βαθιά ανάσα και να σκεφτείτε ότι τα κιλά με σωστό πρόγραμμα και πειθαρχία χάνονται!

6 sumvoules gia swsti diatrofi meta to pasxa 300x207 6 συμβουλές για σωστή διατροφή μετά το Πάσχα

Είναι σύνηθες, μετά τις γιορτές κάποιοι άνθρωποι να αποκτούν 2-3 κιλά παραπάνω, αλλά αυτό είναι κάτι που δε χρειάζεται να σας προκαλεί άγχος. Δε χρειάζονται πολλά! Εγκράτεια στην καθημερινότητά σας, συνέπεια στην άσκηση σας και φυσικά τήρηση μια υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής κι όλα θα γίνουν!

Διαβάστε παρακάτω 6 «χρυσές» συμβουλές για να αρχίσετε ξανά μια σωστή και υγιεινή  διατροφή μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά και έναν υγιεινό τρόπο σταδιακής επαναφοράς του οργανισμού σας  στο ιδανικό για εσάς βάρος, αλλά  και στην ιδανική φυσική κατάσταση:

  1. Δώστε ψήφο εμπιστοσύνης στη μεσογειακή διατροφή, η οποία αποτελεί την ιδανικότερη και θρεπτικότερη διαιτητική επιλογή ειδικότερα, τις ημέρες που έπονται από τη γιορτή του Πάσχα. Τι να κάνετε λοιπόν; Προσπαθήστε να καταναλώνετε 1-2 φορές μέσα στην εβδομάδα λαδερά, όσπρια, και 1 φορά ψάρια (κυρίως λιπαρά όπως ο σολομός, ο τόνος, οι σαρδέλες κτλ), καταναλώστε επίσης  ημιάπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης και αποφύγετε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. Τόσο απλό!
  2. Μην ξεχνάτε πως ο ιδανικός ρυθμός απώλειας  βάρους είναι  από 0,5 έως 1 κιλό ανά εβδομάδα, ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο!
  3. Πείτε όχι στην στις μαγικές δίαιτες express, την αφαγία και τις εξαντλητικές δίαιτες, καθώς αποδυναμώνουν το βασικό μεταβολισμό και κατ’ επέκταση τις καύσεις μας και γενικότερα κάνουν κακό στην υγεία του οργανισμού μας.
  4. Η άσκηση καλό είναι να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής σας, όμως αν δεν γυμνάζεστε ήδη, μην ξεκινήσετε κατευθείαν με επίπονες προπονήσεις. Μιας μέτριας έντασης δραστηριότητα (πχ γρήγορο περπάτημα ή αερόβια άσκηση μιας ώρας περίπου), συχνότητας 5-6 φορές την εβδομάδα είναι ότι πρέπει!
  5. Ενυδατωθείτε! Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας, είναι ισχυρός σύμμαχος στην προσπάθεια σας για διατήρηση ή απώλεια βάρους. Ένας  σωστά  ενυδατωμένος οργανισμός, καίει πιο εύκολα το  περιττό λίπος του οργανισμού μας και μπορεί να απομακρύνει τοξίνες και άχρηστες ουσίες πιο εύκολα. Βασική  πηγή  ενυδάτωσης είναι  το νερό καθώς επίσης και το τσάι, ο καφές, το γάλα (χωρίς προσθήκη ζάχαρης), οι σούπες, οι  φρέσκοι χυμοί και τα φρούτα. Μην αμελείτε να καταναλώνετε καθημερινά φρούτα και λαχανικά, καθώς η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτοχημικές ουσίες και φυσικά σε νερό, είναι τεράστια.
  6. Προσπαθήστε να έχετε τον έλεγχο του καθημερινού θερμιδικού σας ισοζυγίου. Να μην ξεπερνάτε δηλαδή, τις 1300-1600 θερμίδες ημερησίως!

 




Show Buttons
Hide Buttons