1.Μην ξεκινάς ποτέ μια νέα προσπάθεια έχοντας στο μυαλό σου ότι δεν τα κατάφερες τις προηγούμενες φορές. Κάνε την αρχή έχοντας αισιοδοξία.

2.Θέσε νέους και ρεαλιστικούς στόχους.

  • Θέλουμε να μειώσουμε τα κιλά μας;
  • Να βελτιώσουμε την χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια στο αίμα;
  • Nα νιώθουμε περισσότερη ευεξία και αντοχή;

6 tips gia epityxia sthn apwleia barous 300x200 6 tips για σωστό αδυνάτισμα

Σκεφτείτε τι ακριβώς θέλετε να πετύχετε με την διατροφή σας. Ξεκινήστε μειώνοντας την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού και αντικαταστήστε το με σπιτικό φαγητό. Άλλος στόχος μπορεί να είναι η αρχή μιας δραστηριότητας.

3. Έλεγχος της πείνας. Στην αρχή μιας διατροφής πάντα το αίσθημα πείνας είναι μεγαλύτερο, ωστόσο αυτό δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Με αυτό τον τρόπο καταλαβαίνουμε ότι το σώμα μας αντιδρά φυσιολογικά στην αλλαγή της προηγούμενης κατάστασης.

4.Ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων και συναισθημάτων. Χρήσιμο είναι να καταγράφεις τροφές τις οποίες καταναλώνεις αλλά και τα συναισθήματα που σου προκαλούσαν. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να εντοπίσουμε τυχόν λάθη που πριν δεν γινόντουσαν αντιληπτά.

5.Επιβράβευση! Πρέπει πρώτα εμείς να χαιρόμαστε και να επιβραβεύουμε τον εαυτό μας μετά από μια επιτυχής προσπάθεια. Έτσι ώστε σε μια λιγότερη επιτυχής προσπάθεια να επικεντρωνόμαστε σε αυτά.

6.Περιορισμό στις απαγορεύσεις. Δεν υπάρχουν απαγορευμένα τρόφιμα, υπάρχει μέτρο στην ποσότητα. Έτσι αν νιώσουμε την ανάγκη να καταναλώσουμε το αγαπημένο μας γλυκό δεν σημαίνει ότι είναι <<απαγορευτικό>> αντίθετα μπορούμε να το εντάξουμε και αυτό στα πλαίσια της διατροφής μας με τους κατάλληλους συνδυασμούς και στην σωστή ποσότητα.




Show Buttons
Hide Buttons