Κυκλοφορούν διάφορες φήμες που ουσιαστικά προωθούν τη σκέψη ότι  μη καταναλώνοντας βραδινό γεύμα, θα χαθούν τα περιττά κιλά πιο γρήγορα. Όμως, δεν κάνει καλό στον οργανισμό σας να πέφτετε για ύπνο νηστικοί με το στομάχι σας να διαμαρτύρεται και απλά να περιμένετε να ξυπνήσετε το επόμενο πρωί για να φάτε το πρωινό σας γεύμα.

8 snack pou mporeite na fate afova to vrady 300x200 8 σνακ που μπορείτε να φάτε άφοβα το βράδυ

Ακόμη κι αν ακολουθείτε μια  αυστηρή δίαιτα, την οποία μάλιστα δε θέλετε να χαλάσετε, αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορείτε να φάτε κάποια υγιεινά και θρεπτικά σνακ το βράδυ με λίγες θερμίδες, τα οποία μάλιστα δεν θα σας προκαλέσουν και τύψεις!

Πιο κάτω σας έχουμε 8 τέτοιες προτάσεις:

  1. Γιαούρτι με σπόρους τσία: Επιλέξτε άπαχο γιαούρτι με 0-2% λιπαρά και προσθέστε μία κουταλιά της σούπας σπόρους τσία. Αμέσως θα προσλάβετε 15 γρ. πρωτεΐνες, 20 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες, 3 γρ. λιπαρά και  μόλις 160 θερμίδες.
  2. Αχλάδι με τυρί: Το αχλάδι έχει ήπια και απαλή γεύση, οπότε εδώ είναι καλό να επιλέξετε ένα τυρί με έντονη γεύση όπως είναι το κατσικίσιο. Με αυτό το σνακ θα έχετε  5,5 γρ. φυτικές ίνες, 21 γρ. υδατάνθρακες, 7 γρ. πρωτεΐνες, 9 γρ. λιπαρά και  περίπου 190 θερμίδες.
  3. Μήλο με φιστικοβούτυρο: Κόψτε κανονικά το μήλο σας σε φέτες και απολαύστε το με μια κουταλιά της σούπας φιστικοβούτυρο. Με αυτή την πρακτική, θα έχετε 28 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες, 4 γρ. πρωτεΐνες, 8 γρ. λιπαρά και 200 θερμίδες.
  4. Ψωμί ολικής άλεσης με γουακαμόλε: Φρυγανίστε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης  ή φάτε το όπως είναι  και απλώστε επάνω του δύο κουταλιές της σούπας γουακαμόλε. Το γρήγορο αυτό σνακ, έχει 4 γρ. πρωτεΐνες, 5 γρ. λιπαρά, 15 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και μόλις 105 θερμίδες!
  5. Ροδάκινο σε συνδυασμό με τυρί τύπου κότατζ με 0% λιπαρά: Κόψτε το ροδάκινό σας σε μικρά κομμάτια και καταναλώστε μαζί με 120 γρ τυρί τύπου κότατζ. Από αυτό λοιπόν το σνακ, θα πάρετε  25 γρ. πρωτεΐνες, 27 γρ. υδατάνθρακες, 2,2 γρ. φυτικές ίνες 0 γρ. λιπαρά και 150 θερμίδες μόνο .
  6. Γιαούρτι με μούρα: Δύο τα συστατικά: ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και ½ φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα μούρα και έτοιμο το γεύμα σας. Και το καλύτερο; Σας παρέχει 12 γρ. πρωτεΐνες, 24 γρ. υδατάνθρακες, 1,5 γρ. φυτικές ίνες, 0 γρ. λιπαρά  και μόνο 135 θερμίδες!
  7. Χούμους με ντοματίνια: Μισό φλιτζάνι ντοματίνια και  60 γρ. χούμους και ένα σνακ που θα σας παρέχει   6 γρ. πρωτεΐνες, 11 γρ. λιπαρά, 23 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και 180 θερμίδες είναι έτοιμο!
  8. Μπανάνα με ηλιόσπορους: Μια  μπανάνα σε φέτες και  δυο κουταλιές της σούπας ηλιόσποροι και ένα θρεπτικό γεύμα είναι πανέτοιμο! Τι θα λάβετε; 3 γρ. πρωτεΐνες, 29 γρ. υδατάνθρακες, 4 γρ. φυτικές ίνες, 4,5 γρ. λιπαρά και 150 θερμίδες.

Έπειτα λοιπόν από αυτές τις προτάσεις, θα το ξανασκεφτείτε να φάτε κάτι για βράδυ;

 



Show Buttons
Hide Buttons