Όταν αποφασίσετε να ακολουθήσετε μια διατροφή με στόχο την καύση λίπους, καλό είναι να γνωρίζετε ότι θα πρέπει να αποφεύγετε τις τροφές με πρόσθετο αλάτι και συντηρητικά, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και φυσικά τη  ζάχαρη! Είναι πολύ βασικό, οι τροφές που θα επιλέγετε να είναι φυσικές και όχι επεξεργασμένες. Παράλληλα όμως με την αποφυγή διάφορων τροφών, θα πρέπει να εντάξετε από την άλλη, κάποιες άλλες που διπλασιάζουν τη διαδικασία καύσης λίπους και οι οποίες θα σας βοηθήσουν να φτάσετε πιο γρήγορα στο στόχο σας! Όχι δεν είναι μαγικές τροφές, απλά στα πλαίσια μιας ισορροπημένες διατροφής, επιταχύνουν την καύση, μην μπερδεύεστε!

apwleia varous kai7 lipodialutikes trofes gia na petyxete to stoxo sas 300x200 Απώλεια βάρους και 7 λιποδιαλυτικές τροφές για να πετύχετε το στόχο σας

Τέτοιες  τροφές αυτές είναι:

Κανέλα

Αν καταναλώσετε  ¼ κουταλάκι του γλυκού κανέλα με το φαγητό σας,  έχει διαπιστωθεί ότι η ζάχαρη μεταβολίζεται 20 φορές ταχύτερα, ελαττώνοντας κατά πολύ τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας, σύμφωνα με το Αμερικανικό Υπουργείο Γεωργίας . Άρα ο οργανισμός σας επωφελείται και τα κιλά χάνονται ευκολότερα!

Ξύδι

Το ξύδι, αν και δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητό υλικό, ενισχύει την  καύση του λίπους στον οργανισμό μας και επιπρόσθετα, συμβάλλει πτώση των τιμών στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα μας.

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες περιέχουν ένα τύπο υδατάνθρακα που ονομάζεται ινουλίνη, η οποία  μειώνει την ορμόνη της πείνας (τη γκρελίνη), έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και συγκαταλέγονται στην κατηγορία των υπερτροφών!

Φύκια

Τα φύκια έχουν μπει δυναμικά στη διατροφή μας τα τελευταία χρόνια. Τι μας προσφέρουν; Με μια μειωμένη ενεργειακή πρόσληψη, μας δημιουργούν εύκολα το αίσθημα του κορεσμού. Πως μπορείτε να τα εντάξετε στη διατροφή σας; Είτε σαν σνακ ,είτε ως ένα επιπλέον ευεργετικό συστατικό στις σαλάτες σας.

 Τσάι

Το τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά στοιχεία που προκαλούν καύση λίπους στον οργανισμό μας , αλλά και καφεΐνη, η οποία  διεγείρει τη βιοχημική διαδικασία της θερμογένεσης, μέσω της οποίας καίγεται το λίπος και μετατρέπεται σε ενέργεια.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ (ή αλλιώς πιπερόριζα), με την τακτική κατανάλωσή του, μειώνει τις ανεπιθύμητες λιγούρες που μας δημιουργούνται κατά καιρούς, άρα μας κρατάει μακριά από  πιθανούς διατροφικούς πειρασμούς και από την άλλη, αυξάνει το αίσθημα πληρότητας.

Κόκκινο πιπέρι

Το πιπέρι καγιέν ουσιαστικά,  είναι η σκόνη αποξηραμένων πιπεριών τσίλι. Μπορεί να θεωρηθεί και φυσικό διαιτητικό συστατικό, καθώς μειώνει δραστικά  την όρεξή μας για φαγητό. Σύμφωνα με έρευνες, η προσθήκη μικρής ποσότητας στην καθημερινή μας διατροφή, μας βοηθά να έχουμε τον έλεγχο του βάρους μας, καθώς μειώνουμε την ποσότητα των τροφών που καταναλώνουμε.

 



Show Buttons
Hide Buttons