Είναι αποδεδειγμένο από πολλές έρευνες και μελέτες, ότι ακολουθώντας μια χορτοφαγική δίαιτα, είναι πολύ πιθανό να χάσετε κιλά χωρίς ούτε να μειώσετε την ποσότητα των τροφών, αλλά ούτε και να αυξήσετε στη ζωή σας την  άσκηση. Επίσης, έπειτα από τα χορτοφαγικά γεύματα, έχει διαπιστωθεί ότι αυξάνονται οι καύσεις στον οργανισμό μας, καθώς οι φυτικές τροφές λειτουργούν ως ενεργειακό καύσιμο για το σώμα μας και δεν αποθηκεύονται σε καμία περίπτωση ως λίπος. Χρειάζεται βέβαια μεγάλη προσοχή για να μην ξεφύγετε. Πως μπορείτε λοιπόν να ακολουθήσετε μια ισορροπημένη χορτοφαγική διατροφή χωρίς να πάρετε κιλά και να μην έχετε και ελλείψεις βιταμινών; Διαβάστε παρακάτω:

diatrofi gia xortofagous pws tha voithisete ti diaita 300x200 Διατροφή για χορτοφάγους; Δείτε πως θα βοηθήσετε τη δίαιτα

Μην αμελείτε την πρωτεΐνη
Η πρωτεΐνη είναι βασικό δομικό στοιχείο και ενεργοποιεί το μεταβολισμό μας αλλά επίσης, είναι σύμμαχός μας στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Αν λοιπόν, ακολουθείτε χορτοφαγική διατροφή, δώστε ιδιαίτερο βάρος στην πρόσληψη  πρωτεϊνης από τις τροφές σας. Ενδεικτικά, μια μερίδα τοφού έχει  9-11γρ. πρωτεϊνης, οι φακές 17γρ. και η κινόα  8 γρ. ανά μαγειρεμένη κούπα.

 Στοχεύστε στην ποιότητα
Για να επιτύχετε το στόχο της απώλειας βάρους που έχετε θέσει, καλό είναι να εστιάσετε στην κατανάλωση φυτικών λιπαρών όπως είναι για παράδειγμα το αβοκάντο, ξηρών καρπών, οσπρίων, σπόρων  φρούτων και λαχανικών και όχι στο χορτοφαγικό junk food, το οποίο περιέχει, χορτοφαγικά  ζαχαρωτά, παγωτό, μπισκότα και χορτοφαγικό hot dog! Καταναλώνοντας τις υγιεινές φυτικές τροφές και δεν αυξάνεται το βάρος σας και προασπίζετε την υγεία σας με σωστές φυτικές τροφές που δεν σας προκαλούν ελλείψεις θρεπτικών συστατικών που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό σας.

Μην πίνετε τους καρπούς
Τι εννοούμε; Πολλοί άνθρωποι με χορτοφαγική διατροφή πίνουν χυμούς αναμειγνύοντας φρούτα και πράσινα λαχανικά. Όμως, οι χυμοί αυτοί έχουν πολλές θερμίδες και επιπλέον, δεν είναι τόσο χορταστικές επιλογές. Αποφύγετε λοιπόν τους χυμούς και καταναλώστε τα φρούτα ή τα λαχανικά στην κανονική τους μορφή και υπόσταση, καθώς και θα φάτε πιο λίγο( ενώ στο χυμό βάζουμε μεγαλύτερη ποσότητα για να φτιάξουμε ένα ποτήρι),  αλλά και θα σας χορτάσουν πιο εύκολα.

 Μην το παρακάνετε με την ποσότητα στο τυρί
Καλό είναι, καθημερινά να καταναλώνετε μια μερίδα τυριού, με προτίμηση στο οργανικό τυρί. Επίσης, να επιλέγετε γιαούρτι και γάλα με 0% λιπαρά. Για παράδειγμα, το τυρί  τσένταρ περιέχει 9 φορές περισσότερο λίπος και 4 φορές περισσότερες θερμίδες από το στήθος του κοτόπουλου. Γι΄ αυτό σας το τονίζουμε, θέλει μεγάλη προσοχή!



Show Buttons
Hide Buttons