Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζουμε όταν προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά; Η στιγμή που το ακατανίκητο αίσθημα της πείνας μας περιτριγυρίζει, το οποίο  δεν μας αφήνει να ησυχάσουμε και μας οδηγεί σε άτακτο τσιμπολόγημα. Τα καλά νέα είναι όμως, ότι υπάρχουν ενδεδειγμένοι τρόποι να μειώσετε την πείνα σας και να νιώθετε και το αίσθημα πληρότητας, χωρίς καν να φάτε περισσότερη ποσότητα!

exupnoi tropoi na katapolemisete tin peina sas 300x200 Έξυπνοι τρόποι να καταπολεμήσετε την πείνα σας

Ας δούμε μερικούς τέτοιους τρόπους:

  1. Καταναλώστε πρωτεΐνη.Η κατανάλωση πρωτεΐνης αυξάνει γρηγορότερα το αίσθημα του κορεσμού, καθώς είναι ένα συστατικό που απορροφάται σταδιακά από το στομάχι μας. Αν επιπρόσθετα, η κατανάλωση πρωτεϊνών συνδυάζεται με σωματική δραστηριότητα, τότε αυξάνονται οι ημερήσιες καύσεις του οργανισμού μας, καθώς  αυξάνεται η μυϊκή  μας μάζα. Ο οργανισμός μας δαπανά περισσότερη ενέργεια, σε σχέση με τα υπόλοιπα μικροθρεπτικά συστατικά, για να επεξεργαστεί την πρωτεΐνη, οπότε αποτελεί σύμμαχό μας στο αδυνάτισμα.
  2. Πιείτε πολύ νερό.Η κατανάλωση νερού, έχει την ιδιότητα να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας και να περιορίζει το αίσθημα της πείνας. Φροντίστε λοιπόν,  να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό και να πίνετε τακτικά ακόμη κι αν δε διψάτε, καθώς αν αισθανθείτε το αίσθημα της δίψας, τότε έχετε ήδη αφυδατωθεί κατά 2%. Τέλος, πολλές φορές το αίσθημα της πείνας με το αίσθημα της δίψας μπερδεύονται γιατί βρίσκονται στο ίδιο τμήμα του εγκεφάλου μας, οπότε καταναλώστε άφθονο!
  3. Καταναλώστε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στον έλεγχο του βάρους μας, καθώς συμβάλλουν σε παρατεταμένο και μεγαλύτερο κορεσμό και παράλληλα ευεργετούν την καλή λειτουργία της καρδιάς και του εντέρου. Όταν βρουν  νερό στον οργανισμό μας, το απορροφούν και αρχίζουν να  φουσκώνουν, αυξάνοντας κατά πολύ τον όγκο τους. Με αυτό τον τρόπο, προκαλούν γρηγορότερα το  αίσθημα κορεσμού, το οποίο διαρκεί και περισσότερη ώρα, καθώς οι οι φυτικές ίνες παραμένουν για αρκετό χρονικό διάστημα στο έντερο μας. Τέλος, βελτιώνουν  τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα μας, με αποτέλεσμα τη μείωση του αισθήματος της λιγούρας.
  4. Μην παραλείπετε γεύματαΕίναι πολύ βασικό τα γεύματά σας να είναι συχνά και τακτικά . Η πρακτική αυτή σας βοηθά να παραμένετε υγιείς, λαμβάνοντας όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε και φυσικά ενισχύει την προσπάθεια απώλειας βάρους. Σύφωνα μάλιστα με μελέτες η παράλειψη γευμάτων, αυξάνει την πείνα κατά τη διάρκεια της ημέρας και είναι πιθανό να προκαλέσει υπερφαγία. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να προγραμματίστε τρία  κύρια γεύματα μέσα στην ημέρα σας και 2 ενδιάμεσων σνακ. Δεν εννοούμε φυσικά να τρώτε ότι θέλετε, αλλά να φροντίζετε να κάνετε υγιεινές και θρεπτικές επιλογές.
  5. Μασήστε τσίχλα. Το μάσημα της τσίχλας στέλνει σήμα στον εγκέφαλό σας αλλά και το στομάχι σας ότι είστε χορτάτη. Με αυτόν τον τρόπο, και θα κρατήσετε απασχολημένο το στόμα σας και θα νιώθετε ότι καταναλώνετε τροφή. Απλά, επιλέξτε τσίχλες χωρίς ζάχαρη για να μη φορτωθείτε έξτρα θερμίδες.
  6. Κοιμηθείτε επαρκώς.Οι ιδανικά συνιστώμενες ώρες ύπνου είναι 7-9 για να ξυπνήσετε την επόμενη ημέρα πλήρεις και γεμάτοι ενέργεια. Η έλλειψη ύπνου αυξάνει την παραγωγή γκρελίνης, η οποία είναι η ορμόνη της πείνας, κι αυτό σας κάνει να πεινάτε συνεχώς κατά τη διάρκεια της μέρας.  Σύμφωνα μάλιστα με μελέτες, άτομα που στερούνται ύπνου, έχουν την τάση να καταναλώνουν περισσότερους υδατάνθρακες.

 



Show Buttons
Hide Buttons