Η βάση για ένα σωστό και υγιεινό αδυνάτισμά είναι ή να μειώσετε την ποσότητα φαγητού που καταναλώνετε ή να βελτιώσετε την ποιότητά του. Η άσκηση παίζει επίσης βασικό ρόλο στη διαδικασία απώλειας βάρους, είτε μειώσετε την ποσότητα τροφής, είτε κάνετε πιο υγιεινές επιλογές. Άλλωστε γνωρίζουμε όλοι, ότι ο συνδυασμός τους έχει απίστευτες αλλαγές στο σώμα και την υγεία μας.

eukoloi kai epistimonika apodedeigmenoi tropoi na meiwsete tin oreksi sas gia fagito 300x225 Εύκολοι και επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι να μειώσετε την όρεξή σας για φαγητό

Σκεφτείτε λίγο: σταματάμε τις δίαιτες γιατί το αίσθημα της πείνας μας κυριεύει και δεν μπορούμε να είμαστε πιστοί σε ένα μακροχρόνιο πλάνο συμμόρφωσης. Όμως, εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες τακτικές που ελέγχουν το κέντρο της πείνας μας και μας περιορίζουν τις πολλές λιγούρες.

Ας δούμε λοιπόν τέτοιες τακτικές πιο κάτω:

Να τρώτε συνειδητά

Αν τρώτε αφοσιωμένοι στο φαγητό σας και χωρίς να διασπάται η προσοχή σας (πχ στο κινητό ή την  τηλεόραση), ο εγκέφαλός σας θα αναγνωρίσει τα σωστά σήματα. Αν όμως, τρώτε γρήγορα και κάνετε παράλληλά άλλες δουλειές/ ασχολίες, ο εγκέφαλός σας δεν θα αναγνωρίσει ούτε το αίσθημα πείνας, όπως θα έκανε υπό κανονικές συνθήκες.

Τι να κάνετε: Φροντίστε τουλάχιστον 1 γεύμα καθημερινά να  είναι «ιερό». Τι εννοούμε; Αφήστε στο δίπλα δωμάτιο το κινητό σας, κλείστε την τηλεόραση, βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και απλά επικεντρωθείτε στο φαγητό σας! Τόσο απλό!

 Η «γουρουνιά» σας ας είναι η μαύρη σοκολάτα

Σύμφωνα με ερευνητές,  το στεατικό οξύ που περιέχεται στη μαύρη σοκολάτα, επιβραδύνει τη διαδικασία της πέψης, αυξάνοντας παράλληλα το αίσθημα της πληρότητας και του κορεσμού. Επιπρόσθετα, η πικρία της μαύρης σοκολάτας (σε σχέση με τη σοκολάτα γάλακτος), μειώνει την όρεξή μας για κατανάλωση γλυκών.

 Φυτικές Ίνες  οπωσδήποτε!

Μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, γεμίζει το στομάχι μας άμεσα, επομένως απελευθερώνονται πιο γρήγορα οι ορμόνες  που μας δίνουν της πληρότητας κι επιπλέον επιβραδύνεται και ρυθμός της εκκένωσης στον οργανισμό μας. Καταναλώστε: όσπρια, μαύρη σοκολάτα, αγκινάρες, σπόρους chia, , πράσινα λαχανικά και αβοκάντο.

Να τρώτε αρκετή πρωτεΐνη

Η κατανάλωση επαρκών  πρωτεϊνών στη διατροφή μας, αυξάνει άμεσα το αίσθημα του κορεσμού και της πληρότητας, μας βοηθάει να χάνουμε λίπος και φυσικά να καταναλώνουμε μικρότερη ποσότητα φαγητού στο επόμενο γεύμα μας.  Καταναλώστε: κινόα, μπρόκολο, κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια και κόκκινο κρέας.

Νε,νε, νε…ΝΕΡΟ!

Σύμφωνα με μελέτες, όσοι  πίνουν δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε  γεύμα τους, τρώνε λιγότερη ποσότητα φαγητού από αυτούς που δεν πίνουν και μάλιστα σε ποσοστό  έως 22%.Το νερό μας βοηθάει να μειώνουμε τον όγκο της πείνας που νιώθουμε πριν από τα γεύματά μας.  Καταναλώστε : 2L νερό την ημέρα τουλάχιστον!

Προτίμησε τα στερεά παρά τα υγρά

Σύμφωνα με  πρόσφατη έρευνα, οι άνθρωποι που κατανάλωναν  ένα υγρό σνακ, είχαν  38% περισσότερες πιθανότητες να πεινάσουν πριν από το επόμενο γεύμα τους! Οι ειδικοί μάλιστα, τονίζουν ότι η περισσότερη ώρα μάσησης των στερεών, κάνει τα στερεά αυτά τρόφιμα να είναι περισσότερη ώρα σε επαφή με τους ανιχνευτήρες  γεύσης  μας και προάγουν, με αυτό τον τρόπο, πιο γρήγορα το αίσθημα πληρότητας.  Με λίγα λόγια λοιπόν , περιορίστε  τα smoothies και  τους χυμούς από τη διατροφή σας!

 

Οι παραπάνω τακτικές θα βοηθήσουν πολύ στη συμμόρφωση σας σε ένα υγιεινό πλάνο μακροπρόθεσμα. Αν δεν μπορείτε να τα ακολουθήσετε όλα, έστω 3 από αυτά και η διαφορά στον οργανισμό σας θα είναι εμφανέστατη!

 



Show Buttons
Hide Buttons