Ο πιο  αποτελεσματικός τρόπος να χάσουμε τα κιλά που επιθυμούμε είναι, να μειώσουμε τις προσλαμβανόμενες θερμίδες και να βάλουμε στην καθημερινότητα μας την άσκηση. Υπάρχουν άνθρωποι, που έχουν καταφέρει να ρυθμίζουν τις θερμίδες τους, μέσω διάφορων εφαρμογών που κυκλοφορούν, όμως δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεστε τόσο πολύ για να χάσετε βάρος.

na giati me to na menete nistikoi de tha xasete varos 300x200 Γιατί, το να μένετε νηστικοί, δε θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Αν εστιάσετε το μυαλό σας στις θερμίδες, θα σας γίνει έμμονη ιδέα και στο τέλος θα φτάσετε να καταναλώνετε ελάχιστες θερμίδες , κάτι που θα βάλει τον οργανισμό σας σε «κατάσταση στέρησης και πείνας» και θα ρίξει κατακόρυφα το μεταβολικό σας ρυθμό!

Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, το σώμα σας, να μην μπορεί να κάψει τις θερμίδες που του δίνετε, άρα και η διαδικασία της απώλειας βάρους, θα επιβραδύνεται ακόμη πιο πολύ! Κι αφού, ο οργανισμός δεν θα έχει την απαραίτητη ενέργεια από τις τροφές, θα στραφεί στο μυϊκό ιστό γιατί θα νιώθει την κατάσταση λιμοκτονίας και θα θέλει άμεσα να το αντιμετωπίσει.

Το κλειδί της επιτυχίας κρύβεται στα μικρά και τακτικά υγιεινά γεύματα ανά 3 με 4 ώρες το πολύ, έτσι ώστε να τροφοδοτείτε το μεταβολισμό σας με λίγη ενέργεια για να καίει ασταμάτητα. Με αυτό τον τρόπο και δε θα πεινάτε, αλλά και θα ρυθμίζετε τα επίπεδα γλυκόζης στο σώμα σας.

Με τα συχνά γεύματα, θα αποφύγετε μια και καλή την υπερφαγία, θα τροφοδοτείτε τον οργανισμό σας με την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται για να αντιστέκεται στη ζάχαρη και τις ανθυγιεινές επιλογές γενικότερα, θα μειωθεί η όρεξή σας και κατ’ επέκταση οι ποσότητες που καταναλώνετε, θα κρατάτε τις ορμόνες της πείνας σε ισορροπία και το μεταβολισμό σας πάντα σε εγρήγορση. Τέλος, το πεπτικό σας σύστημα, θα σας ευγνωμονεί, καθώς μπορεί να επεξεργαστεί πολύ καλύτερα τα μικρότερα γεύματα, απ’ ότι ένα μεγάλο.

Συνοψίζοντας, με το να μειώνουμε υπερβολικά τις προσλαμβανόμενες θερμίδες, δεν θα μας βοηθήσει μακροπρόθεσμα γιατί ο οργανισμός μας, δεν αντέχει τη στέρηση. Κι όταν τη σταματάμε, τα κιλά επανέρχονται και πολύ γρήγορα και πολλές φορές παραπάνω από όσα θέλαμε να χάσουμε! Να θυμάστε, να κάνετε υγιεινές διατροφικές επιλογές, να κάνετε τακτικά γεύματα, να έχετε υπομονή και επιμονή και το σώμα σας θα ανταποκριθεί και θα σας ανταμείψει!

 




Show Buttons
Hide Buttons