Εάν τον τελευταίο καιρό έχετε προβεί σε παρασπονδίες και έχετε βγει εκτός του συνηθισμένου σας διατροφικού προγράμματος ή  πρόσφατα χάσατε τα επιθυμητά κιλά και φοβάστε να μην τα πάρετε πάλι πίσω, θα σας καθησυχάσουμε και θα σας πούμε ότι όλα είναι διαχειρίσιμα, μην απελπίζεστε! Μη φοβάστε τη ζυγαριά και μην τη βλέπετε σαν εχθρό σας. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους (ακόμη και με τις παρασπονδίες) δεν είναι τόσο δύσκολη υπόθεση!

pente pragmata pou mporeite na kanete kathimerina gia na min paxainete 300x180 Πέντε πράγματα που μπορείτε να κάνετε καθημερινά για να μην παχαίνετε

Πιο κάτω θα σας δώσουμε 5 απλές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθείτε στην καθημερινότητά σας για να αποφύγετε (χωρίς μεγάλη προσπάθεια) την αύξηση του σωματικού σας βάρους.

  1. Προσοχή στις λιγούρες.Οι λιγούρες εμφανίζονται πολύ συχνά και αν δεν ενδώσετε και απαγορεύετε στον οργανισμό σας να ξεφύγει, με τον καιρό, γίνονται ακόμη πιο έντονες. Αν για παράδειγμα, αφήνετε τον εαυτό σας να καταναλώνει την αγαπημένη του λιχουδιά που και που, και δεν θα μπείτε σε διαδικασία στέρησης αλλά και η πρακτική αυτή θα σας βοηθήσει  να παραμένετε πιστοί στη δίαιτα. Μπορείτε δηλαδή να καταναλώνετε1-2 μπουκιές από την αγαπημένη σας «παρασπονδία» και να μην παρεκτρέπεστε περαιτέρω. Επίσης, δεν εννοούμε να ξεφεύγετε εντελώς από το υγιεινό σας πρόγραμμα για μια εβδομάδα ολόκληρη  τρώγοντας ότι θέλετε, μην μπερδεύεστε! Κατανάλωση με μέτρο πάντα!
  2. Κινηθείτε.Αποφύγετε την καθιστική ζωή. Βάλτε στην καθημερινότητά σας μια συνήθεια που θα σας σηκώσει από τον καναπέ σας και θα σας κάνει να ασκηθείτε έστω και για μισή ώρα! Για παράδειγμα, πηγαίνετε με τα πόδια στη δουλειά, κάντε βάρη, ανεβείτε από τις σκάλες, πηγαίνετε μια βόλτα στο πάρκο της γειτονιάς με λίγο πιο γρήγορο ρυθμό, κάντε στο σπίτι σας γυμναστική, χορέψτε. Βλέπετε; Λύσεις υπάρχουν, δεν χρειάζεται όλοι να αγαπάτε όλες τις μορφές σωματικής άσκησης! Απλά βρείτε τη δική σας! Απλά να θυμάστε, ότι με την σωματική δραστηριότητα αυξάνουμε τη μυϊκή μας μάζα και έτσι καίμε περισσότερες θερμίδες. Αν πάλι δεν έχετε καθόλου χρόνο, απλά αφιερώστε ένα τέταρτο μόνο και θα δείτε τη διαφορά, πιστέψτε μας!
  3. Καταναλώστε φυτικές ίνες.Οι φυτικές ίνες έχουν τη ιδιότητα να μας προκαλούν το αίσθημα κορεσμού πιο γρήγορα και το οποίο αίσθημα να διαρκεί περισσότερη ώρα. Ιδανικά, προσπαθήστε σε κάθε σας γεύμα να συμπεριλαμβάνονται τουλάχιστον 8 γραμμάρια, ενώ στα σνακ  3-4 γραμμάρια, για να πετύχετε ένα ημερήσιο στόχο 25-30 γραμ. φυτικών ινών.  Που υπάρχουν οι φυτικές ίνες; Στα τρόφιμα ολικής άλεσης, τους ξηρούς καρπούς, τα λαχανικά, τα  φρούτα και τους σπόρους.
  4. Κοιμηθείτε.Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται αρκετά (6-8 ώρες καθημερινά) τείνουν να τρώνε πολλές περιττές θερμίδες σε καθημερινή βάση. Κι αυτό γιατί μένουν πολλές ώρες ξάγρυπνοι και αυτό επηρεάζει άμεσα τις ορμόνες της όρεξης και της πείνας. Έχει μάλιστα διαπιστωθεί ότι η κούραση μας οδηγεί να ενδώσουμε στην κατανάλωση γλυκών κυρίως. Εσείς απλά ρυθμίστε να πέφτετε πάνω κάτω την ίδια ώρα για ύπνο κάθε βράδυ, ακόμη και τα σαββατοκύριακα, και να απολαμβάνετε ένα ποιοτικό ύπνο 8-9 ωρών. Άλλωστε, αν κοιμάστε ικανοποιητικά, ξυπνάτε με περισσότερη ενέργεια και αποδίδετε καλύτερα και στην εργασία και στην προπόνηση αλλά και γενικότερα σε ότι αναλαμβάνετε!
  5. Μία σαλάτα την ημέρα.Καλό είναι να τρώτε μια μεγάλη σαλάτα στα κυρίως γεύματά σας, ώστε να παίρνετε τις απαραίτητες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά αλλά και φυτικές ίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σας, ώστε να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερη ώρα και  να αποφεύγετε τις περιττές θερμίδες! Συνδυάστε μια σαλάτα από φρέσκα λαχανικά  με λίγα λιπαρά και μια πηγή άπαχης πρωτεϊνης. Για πιο έντονο αίσθημα κορεσμού, καταναλώστε αβοκάντο για να λάβετε τα καλά λιπαρά ή τρόφιμα ολικής άλεσης όπως μια φέτα μαύρο ψωμί.

 




Show Buttons
Hide Buttons