Όλοι γνωρίζουμε ότι για να χάσουμε κιλά θα πρέπει να υπολογίζουμε προσεκτικά τις θερμίδες που καίμε αλλά και αυτές που προσλαμβάνουμε από τις τροφές μας. Όμως, όσον αφορά την υγεία μας, θα πρέπει να ξέρετε ότι δεν είναι όλες οι θερμίδες  το ίδιο! Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι τροφές που καταναλώνουμε δεν επηρεάζουν με τον ίδιο τρόπο τις  διάφορες λειτουργίες του οργανισμού μας, όσες θερμίδες κι αν αυτές περιέχουν.

posi simasia prepei na dinete telika stis thermides 300x199 Πόση σημασία  πρέπει να δίνετε τελικά στα θερμίδες;

Καλό είναι επομένως να μετράτε τις θερμίδες που καταναλώνετε για να πετύχετε το στόχο του αδυνατίσματος, όμως αυτό που πρέπει να βάζετε πάνω από όλα, είναι η διατήρηση της υγείας σας. Και ποια είναι η βάση του υγιεινού τρόπου ζωής; Μα η ισορροπημένη διατροφή, η οποία ενισχύει την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας, καθώς μας παρέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά αλλά και τις βιταμίνες που έχουμε ανάγκη.

Άρα, πρέπει πάντοτε να θυμάστε ότι μεγαλύτερη σημασία στη διατροφή σας δεν έχει η ποσότητα των θερμίδων, αλλά η ποιότητά τους.

Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει περίπτωση να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα 2.000 θερμίδων ημερησίως και να προκαλείτε προβλήματα στην υγεία σας ή να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα ίδιων ακριβώς θερμίδων και να είστε απόλυτα υγιείς.

Αν δηλαδή καταναλώνετε κατά βάση επεξεργασμένα τρόφιμα όπως τα πατατάκια, τα επεξεργασμένα κρέατα και τα γλυκά, επιβαρύνεται τον οργανισμό και κατ’ επέκταση την υγεία σας με περιττές και κενές» θερμίδες που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία σας. Αν όμως καταναλώνετε, από την άλλη κοτόπουλο, γαλακτοκομικά προϊόντα (χωρίς πρόσθετα σάκχαρα φυσικά!), όσπρια, τρόφιμα ολικής άλεσης (ψωμί, ζυμαρικά και ρύζι), σπόρους, ψάρια, φρούτα και λαχανικά, αυτόματα χορηγείτε τον οργανισμό σας με τα αναγκαία  θρεπτικά συστατικά, μέταλλα και βιταμίνες για να ανταπεξέλθετε στις ενεργειακές του απαιτήσεις.

Άλλωστε όλοι γνωρίζουμε, λίγο πολύ, ότι τα  υγιεινά τρόφιμα μας προσφέρουν ενέργεια αλλά και  πολλαπλά θρεπτικά συστατικά όπως τα καλά λιπαρά, πληθώρα αντιοξειδωτικών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων και βιταμινών και είναι φτωχά σε σάκχαρα.

Συνοψίζοντας, μη ξεχνάτε ότι με το να επιλέγετε τις τροφές σας με βάση τη διατροφική τους αξία, επιτυγχάνετε τη βελτίωση της γενικότερης υγείας σας και η απώλεια κιλών έρχεται αναπόφευκτα και με σταδιακά βήματα. Εσείς λοιπόν δεν θα στοχεύσετε την ποιότητα έπειτα από αυτά που μόλις μάθατε;

 

 




Show Buttons
Hide Buttons