Το ζήτημα των επιπλέον κιλών, ταλαιπωρεί ανά διαστήματα πολύ κόσμο. Κι ειδικότερα όταν ο καιρός φτιάχνει και οδεύουμε προς το καλοκαίρι, τα περιττά  κιλά μας ανησυχούν πολύ περισσότερο.  Αν κι εσείς αυτό το καλοκαίρι έχετε υποσχεθεί στον εαυτό σας να διατηρήσετε τα κιλά σας σταθερά, τότε σας έχουμε παρακάτω τρόφιμα στα οποία θα πρέπει να πείτε ένα τεράστιο «Όχι»! Δείτε λοιπόν αναλυτικότερα:

ti na apofeygete gia na diatirisete tin kalokairini diaita 300x182 Τι να αποφεύγετε για να διατηρήσετε την καλοκαιρινή δίαιτα

Πολλά «διακοσμητικά» υλικά στο frozen yogurt σας: Το παγωμένο γιαούρτι, το οποίο τα τελευταία χρόνια αποτελεί τάση υγιεινής γλυκιάς απόλαυσης έναντι των πιο παχυντικών επιλογών, στην πιο απλή του μορφή περιέχει 100 θερμίδες. Αν όμως, το εμπλουτίσετε για παράδειγμα  με καραμελωμένους ξηρούς καρπούς, τρούφα, πουράκια, σιρόπια ή κομμάτια σοκολάτας, οι θερμίδες που θα προσλάβετε από αυτό θα είναι υπερβολικά πολλές. Επομένως, η απλή του μορφή και θα σας δροσίσει και δε θα σας επιβαρύνει!

Αλατισμένοι ξηροί καρποί: Οι αλατισμένοι ξηροί καρποί είναι απαραίτητο συνοδευτικό στο ποτό σας. Όμως έχετε αναρωτηθεί τι προκαλούν; Θα σας πούμε! Σας προκαλούν δίψα και πίνετε παραπάνω ποτό και όχι νερό, έπειτα από το ποτό, θέλετε περισσότερους και κάπως έτσι ξεκινά ένας φαύλος κύκλος. Το αποτέλεσμα αυτού του κύκλου; Υπερβολικά πολλές περιττές θερμίδες που σας επιβαρύνουν χωρίς να προλάβετε να το καταλάβετε.

Τηγανιτά τρόφιμα: Τα τηγανιτά φαγητά (και ιδίως τα λαχανικά), όπως καταλαβαίνουμε απορροφούν μεγάλη ποσότητα λαδιού κατά το μαγείρεμά τους, άρα η αλήθεια είναι πως επιβαρύνουν τον οργανισμό σας με παραπάνω έλαια που ουσιαστικά μόνο κακό μπορούν να κάνουν. Αν πάλι δε μπορείτε να τα αποφύγετε, επιτρέψτε στον εαυτό σας να καταναλώσει τουλάχιστον ένα είδος τηγανισμένου τροφίμου στο πιάτο σας. Αν δηλαδή θέλετε να καταναλώσετε τις τηγανιτές πατάτες που φτιάξατε, απλά προτιμήστε να τις συνοδεύσετε με ψάρι και βραστά ή ψητά λαχανικά. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους μαγειρέματος, όπως το  grill, τη λαδόκολλα ή και το φούρνο!

Milk shakes: Τα milkshakes, αποτελούν ένα ιδιαίτερα αγαπημένο ρόφημα που περιέχει σίγουρα παγωτό, πλήρες γάλα αλλά και σαντιγύ, συστατικά τα οποία μας χαρίζουν τουλάχιστον 300 θερμίδες στην καλύτερη περίπτωση! Όπως καταλαβαίνετε, τα κορεσμένα λιπαρά και οι θερμίδες που λαμβάνετε είναι και πολλά και περιττά και μη κατάλληλα για την υγεία και τη δίαιτά σας. Ιδανικά, μπορείτε να φτιάξετε μια πιο απλή και light εκδοχή  του, βάζοντας στο μπλέντερ σας γάλα χαμηλών λιπαρών, παγωτό σορμπέ και γλυκαντικές ουσίες με λίγες θερμίδες. Με αυτό τον τρόπο κι θα δροσιστείτε και δε θα πάρετε πολλές παραπάνω θερμίδες και θα πιείτε το milkshake που τόσο επιθυμείτε!

Cocktails: Τα κοκτέιλς είναι η πιο δροσιστική εκδοχή αλκοολούχων ποτών που μπορούμε να απολαύσουμε το καλοκαίρι.  Το κακό όμως είναι ότι περιέχουν μίξη πολλών ποτών, συν του ότι περιέχουν ζάχαρη και σιρόπια, τα οποία αυτόματα ανεβάζουν κατά πολύ τις θερμίδες που μας προσφέρουν. Πιο συγκεκριμένα, ενώ ένα ποτό θα μας δώσει 100-150 θερμίδες , ένα κοκτέιλ θα σίγουρα θα φτάσει τις διπλάσιες. Ιδανικά, προτιμήστε ή μπύρα ή κρασί.




Show Buttons
Hide Buttons