Δεν είναι λίγες οι φορές που θα έχετε νιώσει τόσο έντονη λιγούρα που σχεδόν γίνεται εμμονή για κατανάλωση συγκεκριμένης τροφής. Οι λιγούρες ωστόσο δεν οφείλονται σε πραγματική πείνα αλλά περισσότερο σε ψυχολογική ανισορροπία.

Πώς να χειριστείς τη λιγούρα;

Οι αλήθεια είναι πως όλες οι τεχνικές δεν ταιριάζουν σε όλους .Μέσα από την προσπάθεια μπορεί να συνειδητοποιήσει κάποιος τι είναι αυτό που του ταιριάζει. Σε μελέτες έχει φανεί πως όταν είσαι προετοιμασμένος, μπορείς  να αντιμετωπίσεις καλύτερα ένα τέτοιο τσιμπολόγημα.

ti na kaneis an se piasoun entones ligoures 300x224 Tι να κάνεις όταν σε πιάνουν έντονες λιγούρες:

Ας δούμε λοιπόν μερικούς τρόπους προκειμένου να αποφύγουμε τις λιγούρες:

  1. Καταναλώστε καθημερινά κάποιο πρωινό που περιέχει πρωτεΐνη και υδατάνθρακα.
  2. Μην παραμένετε χωρίς φαγητό για περισσότερο από 2-3 ώρες.
  3. Προσπαθήστε να μην αγοράζετε τρόφιμα που ξέρετε ότι αν υπάρχουν στο σπίτι θα τα καταναλώστε πχ. σοκολάτες, πατατάκια κλπ.
  4. Καταναλώστε φρούτα με λίγους ξηρούς καρπούς η καμία μπάρα δημητριακών σαν σνακ.
  5. Με κάθε κύριο γεύμα να έχετε πάντα κάποια σαλάτα.
  6. Όταν νιώθετε ότι θέλετε να καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα φαγητού, απασχολείστε τον εαυτό σας πχ. τηλεφωνήστε σε κάποιον φίλο ή βγείτε για περπάτημα.
  7. Κοιμηθείτε επαρκώς, καθώς πολλές φορές λόγω κούρασης μπορείτε να καταφύγετε σε τσιμπολογήματα.

Στις δύσκολες στιγμές αντικαταστήστε τα πατατάκια, τις σοκολάτες και τα fast food με:

  • Φρουτοσαλάτα ( 3 φρούτα + 1 γιαούρτι 2% + 1 κγλ. μέλι + κανέλα)
  • Γιαούρτι 2%  με φρούτα, μέλι και ανάλατους ξηρούς καρπούς
  • 1 ποτήρι γάλα + 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης
  • Μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα ή με σοκολάτα
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Ρόφημα Κακάο
  • Στικ λαχανικών (αγγουράκια, καροτάκια) + 2-3 φ. γαλοπούλας χαμηλών λιπαρών
  • 1 φ. ψωμί ολικής με 2κγλ. φυστικοβούτυρο + 1/2 μπανάνα


Show Buttons
Hide Buttons