Πολλές φορές ανά διαστήματα αισθανόμαστε αδύναμοι και κουρασμένοι. Αν αυτό δεν οφείλετε σε κάποιο πρόβλημα υγείας όπως η αναιμία ή ο υποθυροειδισμός, τότε φταίει η κακή και πρόχειρη διατροφή. Τι χρειάζεται λοιπόν ο οργανισμός μας για να έχει ενέργεια στο φουλ και να αποδίδουμε καλύτερα στις υποχρεώσεις μας ή ακόμα και στην προπόνησή μας;

tips diaitologwn gia tonwsi kai energeia 200x300 ΤIPS που προτείνουν οι διαιτολόγοι  για ενέργεια και τόνωση

 

Ας δούμε λοιπόν κάποιες έξυπνες συμβουλές παρακάτω:

 

Μείνετε ενυδατωμένοι. Η ποσότητα νερού που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός φυσικά και διαφέρει. Ως μια γενική προτροπή, συστήνεται η κατανάλωση περίπου 2 λίτρων καθημερινά(ή 8 ποτήρια). Η έλλειψη νερού προκαλεί αίσθημα κούρασης και μειωμένης ενέργειας.

 

Επιλέξτε καλές πηγές πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας: Οι πρωτεΐνες που περιλαμβάνονται στο άπαχο κρέας και τα πουλερικά , τα όσπρια, τους σπόρους, τους ξηρούς καρπούς, το χαμηλών λιπαρών γιαούρτι, τα ψάρια και τα αβγά μας παρέχουν την απαραίτητη ενέργεια και την αίσθηση της πληρότητας που χρειαζόμαστε. Μοιράστε τα και προσπαθήστε να κατανέμετε σωστά στο πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό σας γεύμα.

 

Επιλέξτε οτιδήποτε πράσινο. Τα πράσινα λαχανικά, όπως για παράδειγμα το μαρούλι, το μπρόκολο, το σπανάκι, ο μαϊντανός, και όλα χόρτα(τα ήμερα ή άγρια) είναι πλούσια σε χλωροφύλλη, μέταλλα,  βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και θρεπτικά συστατικά, προσφέροντας φυσική ενέργεια στον οργανισμό μας. Επίσης, πείτε ναι σε 2 φλιτζάνια πράσινου τσαγιού καθημερινά, οι ιδιότητες του θα σας ανταμείψουν για την επιλογή σας αυτή.

 

Πείτε ένα μεγάλο ναι στα καλά λιπαρά. Είναι από τις σημαντικότερες πηγές ενέργειας. Προσοχή όμως: Δεν είναι όλα τα λιπαρά καλές πηγές. Ιδανικές επιλογές είναι τα ψάρια που περιέχουν Ω-3 και Ω-6 λιπαρά, το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι και το ελαιόλαδο.

Πείτε όχι στους επεξεργασμένους υδατάνθρακες.  Ποιοι θεωρούνται επεξεργασμένοι υδατάνθρακες; Το επεξεργασμένο αλεύρι και η ζάχαρη. Αυτό που μας δημιουργούν είναι απότομη αύξηση και μετέπειτα μείωση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα μας. Άρα, μας πυροδοτούν με ενέργεια, βραχυπρόθεσμη όμως, η οποία εξαφανίζεται πολύ γρήγορα, αφήνοντας πίσω της σημάδια κόπωσης, ατονίας, αδυναμίας, απότομες μεταπτώσεις διάθεσης και μη σταθερή ενέργεια.

 



Show Buttons
Hide Buttons